Dengarkan Lah

Wednesday, August 24, 2011

Selamat mencari Lailatul Qadar

Hey Hellow.

Apa khabar semua readers yang masih lagi setia membaca belog comel ini. (ah perasannya) Kat sini Wan cuma nak minta maaf kat kamuorang yang menunggu post kami. Alamak kena bersih besih sikit belog ni sebab dah ada sesawang. kan dah nak raya.

aha! Wan nak mengucapkan supaya andaanda semua menjumpai malam seribu bulan. yang amat popular dikalangan umat islam. siapa mendapatkannya maka Allah mengampunkan dosa dia yang bertimbun tu. Ingat ><


Wan nak mintak maaf sebab dah lama sangatsangat Wan tak post kat belog ni. sebab malas. haip! tak apa lepas ni INSYAALLAh. akan ada post menarik menyusul anda! c:

WASALAM.




sekian post comel c:

0 BunnyCute„ÉĄ: