Dengarkan Lah

Thursday, August 25, 2011

Tak ada jodoh nak buat macamana.

Salam.

weh!hari tukan kat Kelantan i mean .semua budak sekolah YIK akan ke Qaryah Ramadhan kat Kelantan. Maknanya Haffzan en Azyyati akan pergi kat sana. Firstly bla Wan smpi kat stadium tu. Wan terus cari Azyyati . Cari budak Maahad Muhammadi LilBanat. Wan tanya UMMI SALAMAH

:Ehh! awak kenal Azyyati tak
Ummi: mmm. kenal . tapi dia duduk belakang.
:yeker.

Wan pun bingkas bangun nak pergi belakang. tak payah cakaplah memang ramai gile.!susah nak cari. Sebenarnya Azyyati nampak Wan siap lambai lagi cuma Wan tengok alik lain.sedih giler.!

Tak pelah!. tak de jodoh nak buat macam mana . Solehah boleh jumpa ngan Noviza tapi Wan tak boleh. insyaAllah ade jodoh lain hari. Wassalam. Bye c:


sekian post comel c:

0 BunnyCute„ÉĄ: